Glasdag 2015, Niels Juel Pedersen A/S

glaskarnap til webGlarmesterlauget og Glasindustrien har i år sammensat et fantastisk program med både danske og internationale kompetencer inden for glas.
I år vil glarmester og rudeproducent Niels Juel Pedersen i Næstved være vært, og vi vil få mulighed for at se virksomheden og de produkter der produceres.

Dagen kommer til at sætte fokus på glasprojekter for de alm. boligejere og på de specialprodukter som bl.a. egner sig til dette marked. Vi skal se på Structural Silicone Glazing og innovative facadesystemer.
Skandinaviska Glassystem AB, viser nogle af deres nyeste projekter og fortæller os hvordan de arbejder med glas og med komplekse entrepriser. Sidst men ikke mindst, har vi fornøjelsen af, at præsentere Robert Nijsse fra Delft Tekniske Universitet og partner i ingeniørfirmaet ABT I Holland. Robert Nijsse arbejder og forsker i glas på top niveau og er en sand glas-ambassadør. Robert er især kendt for sit arbejde med glas som bærende i de mest spektakulære glaskonstruktioner over hele verden.

Program/

Kl. 9.15     Registrering og kaffe
Kl. 9.45     Velkommen / Dagens program
Kl. 10.00   Saint Gobain R&D Nordic /ved Elin Søndergaard