Medieinformation 2022

Medieinformation på Fagbladet GLAS kan findes her.

Ny mediepartner på Fagbladet GLAS
Fra 1. januar 2022 har Lindskov Communication overtaget rollen som mediepartner på Fagbladet GLAS.

Tip redaktionen – eller book en annonce
Udover det første blad, der allerede er i produktion, er bureauet i dialog med producenter og samarbejdspartnere om de muligheder, der er ved at profilere sig over for målgruppen for Fagbladet GLAS.

Henvendelse om annoncer skal fremover ske til:
marketing@lindskov.com eller på tlf. 70 26 19 79
– eller direkte til mediekonsulent, Mogens Hallager
mha@lindskov.com eller på tlf. 24 23 63 24

Om Lindskov Communication

Lindskov er et fullservice-kommunikationsbureau, der inhouse har alle kompetencer og ressourcer til at udvikle og producere GLAS. Det gælder fra konceptudvikling og grafisk arbejde over journalistiske arbejde og redaktørrolle til annoncesalg og markedsføring.

Kender branchen godt
Bureauet udvikler og producerer allerede i dag magasiner til flere interesseorganisationer og brancheforeninger inden for byggeri og arbejdsmiljøledelse.

De nuværende erfarne skribenter fra Glasindustrien og Glarmesterlaugets vil fortsat bidrage med faglige artikler til GLAS i samarbejdet med den nye mediepartner.

Budskaberne ud til en større kreds
Med valg af ny partner på magasinet vil designet og det redaktionelle indhold blive moderniseret. Samtidig vil Lindskov arbejde aktivt med at synliggøre flere af magasinets artikler og cases på sociale medier som LinkedIn og dermed udbrede de glastekniske løsninger og nyheder til en større kreds end hidtil.